D.U.K.
Kaip greitai gausiu e-parduotuvėje užsakytas prekes?
- Užsakymas į jūsų pasirinktą paštomatą ar į namus bus pristatytas per 1-3 d.d. nuo apmokėjimo. Jei apmokėjimas buvo atliktas savaitgalį ar šventinę dieną, užsakymas bus pristatytas per 1-3 darbo dienas, skaičiuojant nuo šventinio periodo pabaigos. Ypatingos aplinkybės gali įtakoti siuntų vėlavimą.
Kokie atsiskaitymo būdai yra elektroninėje parduotuvėje?
- Paysera – elektroninė atsiskaitymų sistema, apjungianti skirtingus atsiskaitymo būdus: per Paysera sistemą, elektroninę bankininkystę ar mokėjimo kortelėmis. Paysera siūlo nemokamą daugiavaliutę sąskaitą, kurią atsidaryti ir papildyti užtrunka vos kelias minutes. Taip pat greitus ir saugius atsiskaitymus internetu, už kuriuos pirkėjui grįžta išleistos sumos dalis. Paysera suteikia galimybę naudotis ir patogia mobiliąja pinigine, kuri dar labiau palengvina atsiskaitymus tiek internete, tiek fizinėse vietose. Atsiskaitykite per Paysera – tai greita, modernu ir naudinga.
„Danske Bank A/S“ Lietuvos filialas, AS Luminor („DNB“) bankas, AS Citadele bankas, AS Luminor („Nordea“) bankas, AB SEB bankas, AB bankas „Swedbank“, AB Šiaulių bankas, UAB Medicinos bankas, Lietuvos kredito unijos, MoQ, Paysera sąskaita, Kreditinės kortelės, Paypal.
- Atsiskaityti už prekes galite įsigyjant prekes grožio salonuose
Ar galima užsakymus atsiimti salonuose?
Taip, užsakymus galima atsiimti PC panorama grožio salone „Figaro“
Kokie galimi pristatymo būdai?
- Prekes siunčiame DPD siuntų bendrovę
Kiek galioja dovanų kuponas?
- Metus nuo įsigyjimo datos.
Grąžinti arba pakeisti brokuotą prekę.
- Grąžinti ar pakeisti nepažeistos pakuotės prekę galite per 14 d.d.
Ar garantuojate savo produktų kokybę?
- Garantuojame kokybę už visus savo parduodamus produktus, tiek salonuose, tiek elektroninėje parduotuvėje.
Per kiek laiko galiu tikėtis sulaukti iš Jūsų atsakymo?
- Per 1 d.d. O jeigu yra skubu – galite kreiptis telefonu +370 660 93 724.
Ar turite nemokamą pristatymą?
- Nemokamas pristatymas į namus ar paštomatą perkant už 50 eur ar daugiau.
Ką daryti tuo atveju, jei gavau brokuotą, nepilną, ne tą prekę kurią užsisakiau?
- Kreiptis elektroniniu paštu eshop@figaro.lt arba skambinti nurodytu telefonu +370 660 93 724.